LOREAL PURE CLAY GLOW MASK

05:55:00

Danas Vam donosim recenziju Loreal pure clay glow maske. O ovim maskama ste već sigurno ponešto čuli s obzirom da su u zadnje vrijeme pravi hit. Kad su ih već svi koristili, a i hvalili, ja ne bi bila ja da ne kupim i ne isprobam. 




U ovoj PURE CLAY liniji dostupne su 3 maske: Purify, Glow i Exfo. Ja sam odabrala Glow jer smatram da ta najbolje odgovara mom tipu kože.


"Pure Clay Glow – s 3 gline i biljnim ugljenom koji poput magneta izvlači nečistoće, čini kožu svježijom i blistavijom, te intenzivno pročišćava kožu, bez isušivanja. Nakon jednog tjedna upotrebe koža je blistavija i može disati." 

Ajde da prvo kao i obično riješimo pakiranje. Dolaze u staklenoj posudi s plastičnim poklopcem. Pakiranje je vrlo jednostavno, a opet nekako luksuzno, čvrsto, onako izgleda bogato. Za cijenu od 70 kuna dobijete 48 mL proizvoda. Po njihovoj procjeni to bi bilo dovoljno za 10 nanošenja, no ja sam je nanosila sigurno više od 10 puta, a još je nisam potrošila.

 

Ovu masku trebalo bi na lice nanijeti u tankom sloju, pričekati desetak minuta te kasnije isprati vodom. Odmah nakon nanošenja osjetila sam zatezanje kože što je normalno za ovakav tip maski, ništa neugodno ni bolno. Maska se brzo suši i ispire se relativno lako, mlakom vodom. 


E sad djelovanje... Ja zapravo nisam ništa značajno primijetila. Prvenstveno sam se zbog ugljena nadala da će mi izvući mitesere iz nosa, no to se nije dogodilo. Nisam baš ni primijetila da su mi se smanjile pore. A iako obećavaju da maska dodatno neće isušiti kožu, meni je vidno isušila t-zonu i zbog tog sam baš ostala razočarana, ali zato bi oni koji imaju problema s masnom kožom mogli biti zadovoljni. Nakon što se umijem mogu primjetiti neki sjaj i koža je malo mekša, ali to je jedino što je na mome licu ova maska učinila.


Sve u svemu ja nisam zadovoljna rezultatima koje sam dobila odnosno nisam dobila ovom maskom. Ne znam u čemu je problem, čitala sam mnogo pozitivnih recenzija, no nažalost meni nije pomoglo. To ne znači da je maska loša, samo jednostavno ne odgovara mom tipu kože te vam ovaj put na žalost ne mogu dati preporuku, no uskoro Vam pišem o favoritima što se tiče preparativne kozmetike.

Do sljedećeg posta...





You Might Also Like

4 comments

  1. Great post, Dear! ♥

    Soslu Badem by Dilek

    OdgovoriIzbriši
  2. Za ovaj proizvod sam cula i jako mi se dopada tvoja rezencija!
    Slike su jako kvalitetne.
    Pogledaj moj blog i postani clan ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Instagram