MAYBELLINE FIT ME MATTE + PORELESS

11:19:00



Danas Vam donosim recenziju ultrapopularnog Fit me pudera. O ovom sam puderu puno toga čitala od stranih bloggerica, uglavnom pohvale pa kad je napokon došao na naše tržište jako sam se razveselila kao i većina drugih te sam ga odmah odlučila isprobati. Još me više oduševila njegova cijena od samo 54 kune, a ja sam ga uspjela uloviti na 40% popusta tako da sam super prošla.




Počnimo od pakovanja. U inozemstvu se ovaj puder nalazi u staklenoj ambalaži dok je kod nas dostupan u plastičnoj tubi, što me malo razočaralo jer mi se ono pakovanje više sviđa ( a patim na estetiku), no vjerojatno su time postigli nešto nižu cijenu tako da je i ovo prihvatljivo. A s druge strane kad razmislim, ovo pakiranje je manje i praktičnije za putovanja pa je to dodatan plus. U tubi dolazi standardna količina proizvoda od 30 ml. Dostupan je u 6 nijansi, ja sam odabrala nijanse 115 i 120. Svjetliju za sad, a tamniju kad još malo pocrnim.



Puder je dosta rijedak, ali ne prerijedak kao što je na primjer slučaj s Affinimat tekućim puderom. Nanosi se bez ikakvih problema i lako se blenda. Lijepo sijeda na kožu i ugodan je za nošenje. Ako imate suše dijelove ovaj će ih puder istaknute, a onima sa suhom kožom preporučam da ga izbjegavaju. Prekrivanje koje pruža ovaj puder je lagano do srednje. Ako želite jaču prekrivenost možete ga lako nadograditi. Meni je ovo super rješenje za ljetne mjesece kad ne želim puno šminke, nego nešto što će mi samo ujednačiti ten s obzirom da na licu nemam većih nepravilnosti. Za neki jači makeup, baš i ne bih preporučila ovaj puder, ali za svakodnevni makeup svakoako.



Trajnost s primerom i fiksatorom je odlična izdrži cijeli dan, no bez njih nakon nekih 6 sati puder lagano počinje nestajati s lica. S nosa mi se skinuo jako brzo što me malo razočaralo.

Puder daje mat efekt, s obzirom da ja nemam jako masnu kožu (samo mi je t-zona malo masnija tijekom ljetnih mjeseci) ja nisam imala problema s prosijavanjem, no mislim da bi oni s masnijom kožom mogli rješiti problem dodatnim matiranjem.



Ja sam ovim puderom zadovoljna i sviđa mi se što je lagan jer je to ono što tražim preko ljeta. Iskreno nakon svih onih pohvala očekivala sam više, no sve u svemu omjer cijene i kvalitete je odličan.

Do sljedećeg posta...






You Might Also Like

37 comments

  1. Mi suhokožci smo dosta ograniceni s izborom pudera nazalost.
    sve u svemu recenzija je zaista odlicna i bas mi je zao sto ga ne mogu isprobati

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost da, u zadnje vrijeme je većina pudera s mat efektom, baš šteta ❤

      Izbriši
    2. Nažalost da, u zadnje vrijeme je većina pudera s mat efektom, baš šteta ❤

      Izbriši
  2. Divan post draga <3 Sigurno ću ga probati !
    Pogledaj moj novi post o Too Faced paleti :

    http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/is-too-faced-sweet-peach-palette-worth.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, beautiful review!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  4. Dopada mi se recenzija i iskreno mišljenje. Puder je zbilja jako dobar i slažem se, omjer cijene i kvalitete je stvarno sasvim okej :)
    Usput, zapratila sam tvoj blog pa ako želiš uzvrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post and products really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican puder, imam ga u nijansi 120 i prezadovoljna sam njim :)

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična recenzija,sve si detaljno objasnila i napisala,super!♥


    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  8. Naslušala sam se i načitala o ovom puderu, međutim ne verujem da ću ga moći probati u skorije vreme. Zaista, kako sam tek početnik sa šminkanjem, držim se malo jeftinijih stvarčica! Ali, recenzija jeste jedna od boljih i temeljnijih koju sam ja ikada pročitala! Bravo.

    novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A baš mi je drago da ti se sviđa. ♥ Ovo zapravo i je relativno jeftin proizvod i kao početnici ti ga definitivno preporučujem jer je vrlo lagan. Nadam se da ćeš imati priliku ga isprobati. ♥

      Izbriši
  9. Baš bih htjela isprobati taj puder jer ga svi hvale a vjerujem da je odlican :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m

    OdgovoriIzbriši
  10. Sviđa mi se kako si uradila recenziju ovog proizvoda. Inače ga nisam probala, ali bih voljela:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično si opisala proizvod! Drago mi je što si bila iskrena i tačno naglasila kome ga ne bi preporučila. :D


    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, svakako ne želim preporučiti proizvod nekome kad znam da mu ne bi odgovarao. ♥

      Izbriši
  12. Svi redom ga hvale, tako da cu morati da ga isprobam :-)
    Odlican post, zapratila sam te preko GFC-a, nadam se da ces uzvratiti <3

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, oću naravno ♥

      Izbriši
  13. Odličan post! Nisam isprobala ovaj puder, ali nekom prilikom sigurno hoću. Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, hoću svakako ♥

      Izbriši
  14. Željno iščekujem novi post! We miss you! :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ide uskoro, pretrpana sam obvezama, ali uskoro ću početi pisati redovno. ♥

      Izbriši
  15. My mom uses that foundation and she likes it! :)
    I'm following your blog, I hope you can follow me back! =)

    meg,
    swacre.

    OdgovoriIzbriši
  16. Sviđa mi se tvoja iskrenost, probat ću puder.❤
    Zapratila sam te, uzvrati.❤
    morskasirenaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, hoću svakako ♥

      Izbriši
  17. Super recenzija! Ovaj puder ima i moja prijateljica i sve mi je lijepo preporučila kao i ti tako da ću ga i ja isprobati jer trenutni koji imam mi je već presvijetao jer sam dosta potamnila *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  18. Super recenzija! Htjela sam kupiti ovaj puder nakon sto su ga svi hvalili, ali sam cula i dosta losih komentara tako da sam odustala. S obzirom da imam dosta tamniji puder mozda kupim ovaj da ga mijesam s njim.

    https://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima svakakvih recenzija, prvo su ga svi hvalili, sad citam i dosta loših komentara. ja nekako s ovim puderom imam love-hate odnos, nekad mi je super nekad baš i ne hah ♥

      Izbriši
  19. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlicna recenzija!

    Mihaailo| mihaailo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Sjajna recenzija. Radila sam recenziju istog pudera pre nekog vremena na blogu i meni se jakoo sviđa. ♥ Uzvrati praćenje. :)

    Novi post: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši

Instagram