I ♥ MAKEUP GODDESS OF LOVE TRIPLE BAKED HIGHLIGHTER

01:38:00

Dugo sam vremena provela tražeći highlighter po prihvatljivoj cijeni. Mislim da nas se većina susrela s ovim problemom. U našim drogerijama dostupno je jako malo highlightera, a oni koje sam ja probala uglavnom su bili ili loše kvalitete ili previše suptilni (čitaj nevidljivi). Nažalost, nikad nisam uspjela izdvojiti 150+ kn za hvaljenje The Balm highlightere koji su dostupni u našim drogerijama. Zato sam odlučila isprobati I ♥ Makeup highlihter.





Prvo što me kod ovog proizvoda privuklo je to da je baked. Nisam do sad imala priliku isprobati baked highlighter pa je u ovom slučaju to presudilo kupnji. 


Kao i obično, počnimo od pakiranja. Kartonsko pakiranje u obliku srca. Za moj ukus malo preveliko i preglomazno. Bilo bi praktičnije da je pakiranje malo manje, zauzimalo bi manje mjesto, a posebno je nepraktično za putovanja jer vam doslovno zauzme pola kozmetičke torbice. Ali na sreću to je jedina negativna strana ovog proizvoda. 



Što mi se posebno sviđa kod ovog highlihtera je da može biti suptilan highlighter za svaki dan, a isto tako kad radite malo jači makeup uz navlaženi kist možete dobiti popriličan sjaj. 

U ovom highlighteru nema krupnog glittera kao što je slučaj kod većine proizvoda pa to onda nakon nekoliko sati nošenja izgleda očajno. Trajnost na licu je odlična, na licu ostaje cijeli dan.



Ovaj highlighter je na "srebrnoj" strani, a sad ću za ljeto svakako uzeti i zlatni koji mi po mome mišljenju više odgovara.



Cijena ovog proizvoda je 53 kn i dostupan je na Pink Pandi.

Ako želite odličan svakodnevni highlighter po pristupačnoj cijeni sad znate gdje ga možete naći. Svakako, imate moju preporuku. 

Do sljedećeg posta...


You Might Also Like

44 comments

  1. The packaging is great, would love to try it.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdgovoriIzbriši
  2. Completely agree with you on all points, and I love this.

    Free educational videos on maths, English and science for students in kindergarten to year nine. We are the best online educational channel.
    Subscribe our channel to get all update: Subscribe Now

    OdgovoriIzbriši
  3. great post...
    have a nice day...
    Soslu Badem by Dilek

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and
    instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow
    back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  5. PREDIVAN BLOG, KAO I POST, NARAVNO!
    https://janead.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa. ♥

      Izbriši
  6. Odlican je! Vec dugo planiram da uzmem jedan za sebe, samo onaj duginih boja ^^
    U svakom slucaju, svi su predivni, tesko je odluciti se :)

    Pratim te :)
    Poseti moj blog ukoliko zelis: cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A i meni je divan onaj duginih boja. ♥

      Izbriši
  7. Wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. ♥ Hoću, svakako. ♥

      Izbriši
  9. Nisam isprobala spomenuti highlighter, ali prema ovom što si napisala djeluje kao nešto što vrijedi kupiti. Drago mi je da si zadovoljna :)
    Želiš li da se međusobno zapratimo ?
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
    2. Drago mi je da ti se sviđa. ♥
      Ja pratim tvoj blog već jako dugo. ♥

      Izbriši
  10. Koristim jedan hightlighter i rado bih ti rekla koji je to, međutim od prevelikog korišćenja se obrisalo ime. Blog ti je jako lep, a pišeš predivno. Učlanila sam se odmah, uzvrati...

    It's Q&A Time | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
  11. Great product and cute packaging too!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glad you like it. Have a nice day too ♥

      Izbriši
  12. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdgovoriIzbriši
  13. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. I have never heard of this brand before but that highlighter looks gorgeous! :)

    Angelie // Enavose Silk Touche Luxurious Foundation Review

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I never used this brand too but this highlighter is great, i'll try another products too. ❤❤

      Izbriši
    2. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
  15. Odavno mi je ovaj hajlajter na wishlisti, ali nikako da ga poručim. :)
    Šminke nikad dosta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga isto dugo gledala i onda ga napokon odlucila kupiti. Sad mi je zelja kupiti i druge. ❤❤

      Izbriši
    2. Ja sam ga isto dugo gledala i onda ga napokon odlucila kupiti. Sad mi je zelja kupiti i druge. ❤❤

      Izbriši
  16. Odlican post, highlighter je prelep :) ♥

    Jana Lukic

    OdgovoriIzbriši
  17. Pakovanje ovog hajlajtera je preslatko! Baš bih volela da ga isprobam, ali Pink Panda, nažalost ne šalje u Srbiju.
    Super post! ☺

    http://www.hi-stylish.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će uskoro pink panda slati i za srbiju ❤❤

      Izbriši
  18. Hej, blog izgleda odlicno, a recenzije su vrlo korisne.

    UKoliko volis nakit, svrati na Get Sparkly

    Get Sparkly - Jewelry Blog

    xoxo
    Sanela & Maja

    p.s. pratimo te, pa uzvrati ukoliko ti se dopadne nas blog <3

    OdgovoriIzbriši
  19. I love this highlighter ♥



    Maybe follow for follow?
    Zapraszam na bloga.



    OdgovoriIzbriši

Instagram