CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION

03:00:00

Vjerojatno ste sve već čule o ovom puderu jer je u zadnje vrijeme vrlo popularan. Radi se o CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION tekućem puderu kojeg koristim već duže vrijeme i napokon sam se odlučila da Vam napišem recenziju.



Pakiranje mi se jako sviđa. Čvrsta staklena bočica, djeluje kvalitetno i skupo. Nekoliko puta mi je i ispao iz ruke no ništa se nije dogodilo. Razlika kod ovog pudera je što nema pumpicu kao većina, zapravo svi drogerijski puderi, već ima kapaljku. Iskreno, kapaljka me najviše privukla kod kupovanja ovog proizvoda.


U pakiranju se nalazi standardna količina proizvoda od 30 ml. Ovaj puder dostupan je u 4 nijanse, a ona koju ja koristim je 020 Rose beige.


Ovaj bi puder na koži trebao stvoriti second skin effect, što zapravo i radi. Prekrivanje koje pruža ovaj puder je srednje do jako. S obzirom na to koliko je proizvod rijedak iznenađujuće dobro prekriva. Jedan sloj je sasvim dovoljan na dnevnoj bazi na licu bez većih nepravilnosti. Moguće ga je i nadograđivati, no meni se osjećaj na koži nakon nadograđivanja nije svidio. Inače je na licu lagan i ugodan za nošenje tijekom cijelog dana.



Ima blagi matirajući efekt. S obzirom da tijekom hladnijih mjeseci imam nekih dijelova lica koji su malo suši bojala sam se da će ih naglasiti i dodatno isušiti, no nije bilo nikakvih problema. Mislim da bi ovaj puder odgovarao i onima s masnijom kožom, a za one s izrazito suhom kožom, možda bi ipak bilo bolje da ga izbjegavate.

Trajnost na licu je vrlo dobra. Nosila sam ovaj puder i više od 12 sati i nisam primijetila da je  potpuno nestao s nekih dijelova lica, naravno s nekih dijelova je malo otišao. U mom slučaju je to brada iz razloga što je konstantno diram pa nema pudera koji bi to preživio. Jedino što mi je malo smetalo je što se uvlači u bore, u mom slučaju bore smijalice.



Sve u svemu, ja sam zadovoljna ovim puderom. Prekrivanje je stvarno odlično, trajnost na licu dobra, te je lagan za nošenje. Imate moje preporuke,

Cijena ovog pudera je 54.90 kn i dostupan je u svim drogerijama s Catrice štandom.

Do sljedećeg posta...




You Might Also Like

7 comments

  1. meni je ambalaza prekrasna, i ta kapaljka mi je top, ali nisam ga kupila jer sam dosta recenzija procitala da nije dobar za suhu kozu pa eto.. ne usudim ga se probati

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što sam i napisala zbog ambalaže sam ga najviše i kupila. Ako imaš jako suhu kožu bolje da izbjegavaš proizvode s matirajučim efektom. ♥

      Izbriši
  2. Odličan post! Zaista si odlicno odradila recenziju! Ambalaža pudera je predivna!

    Pratim tvoj blog vec duze vrijeme. Bilo bi mi jako drago kada bi i ti mene zapratila!
    alwaysbepositiveee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. ♥

      Hoću svakako. ♥

      Izbriši
  3. I have never used this product but I am very curious, I love the brand.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks for follow, i'll follow you back. ♥

      Izbriši
  4. taj je odlican.. :)

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Instagram